| 
	
					
		
		| 
					Marjut Mallat. Mitäs sitte tehtäis? – Ohjaajana lasten kädentaitopainotteisella päiväleirillä. Opinnäytetyö			 | 
	
	
	
		    
 
| 
Opinnäytetyössä kehitettiin lasten kädentaitoleiriä vuorovaikutteiseen ja voimauttavaan suuntaan. 
 | 
 
	| 
		
			Lue lisää...
	 | 
 
 
 
		 
		 | 
	
		
		
							
					
		| 
					Saana Santikko ja Johanna Stauffer. Nukketeatterista Nukkedraamaksi. Nukketeatteri ja soveltava draama vuorovaikutussuhteiden käsittelyssä. Opinnäytetyö			 | 
	
	
	
		    
 
| 
Opinnäytetyössä tutkittiin, miten nukketeatteri toimii mielenterveyskuntoutujien omaisten ja hoitohenkilöstön vuorovaikutussuhteen tukena. 
 | 
 
	| 
		
			Lue lisää...
	 | 
 
 
 
		| 
					Pia Rehn. Laatua elämään! Asiakaskysely Tammelan palvelukeskuksen kädentaitopajan asiakkaille. Opinnytetyö			 | 
	
	
	
		    
 
| 
 Opinnäytetyössä tehdyn asiakaskyselyn avulla pyrittiin selvittämään, täyttääkö tamperelainen Tammelan kädentaitopaja sille asetetut tavoitteet. Kyselyssä selvitettiin myös asiakkaiden mielipiteitä kädentaitopajan toiminnasta ja merkityksestä. 
 | 
 
	| 
		
			Lue lisää...
	 | 
 
 
 
				 | 
							
					
		| 
					Kirsi Salo. Lupaus laadukkaasta leiristä. Lasten Kesä ry:n leiritoiminnan laatukäsikirjan sisäinen auditointi. Opinnäytetyö			 | 
	
	
	
		    
 
| 
 Opinnäytetyössä tutkittiin mitä on laadukas leiritoiminta, miten leiritoiminnan laatukäsikirja on ohjannut Lasten Kesä ry:n leirihenkilökuntaa leirien suunnittelussa ja toteuttamisessa sekä sitä, onko laatukäsikirjan päivittämiselle tarvetta, jotta se vastaisi paremmin toteutuvaa leiritoimintaa. 
 | 
 
	| 
		
			Lue lisää...
	 | 
 
 
 
		| 
					Pia Strandman-Suontausta. Vapautta vai vaikuttavuutta? Kuvataiteeseen perustuva palvelu hoitolaitosyhteisölle. Väitös			 | 
	
	
	
		    
 
| 
Väitöstutkimuksessa selvitettiin, miten taidepalveluja voidaan suunnitella ja toteuttaa asiakkaille, jotka eivät pääse museoiden vakiintuneiden palvelujen äärelle. Tutkimuksen osana kehitettiin kuvataiteeseen perustuva taidemuseon pysyvä palvelutuote. 
 | 
 
	| 
		
			Lue lisää...
	 | 
 
 
 
				 | 
		 
		 
		 
	 | 
	
				
  
	 | 
	| 
			 |